Muzyczka!

wtorek, 2 lipca 2013

Bohaterowie

Witam was. ;3 
Możecie mnie kojarzyć z bloga > maxi y naty  <. 
Postanowiłam zrobić nowego bloga [drugiego] opartego także na serialu "Violetta" - wszystko to samo. Tylko inne motto. Ale na wszelki wypadek przedstawię tych najważniejszych o których będzie mowa na blogu.

1) Violetta 

2) Leon 

3) Francesca

4) Camila

5) Natalia

6) Ludmiła

7) Maxi 

I wiele innych. 
Prolog możliwe dodam jutro. 
Mam jeszcze pytania do was:
1) Chcecie aby Maxi był z Naty czy Cami?
2) Chcecie dużo intryg?
Pozdrawiam, Agnieszka. ;)

8 komentarzy:

  1. Francesca <333
    świetne foto ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba fotka Violi , jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja was zaskoczę ---- podobają mi się wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie fotki są super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Maxi i Naty ! <33 *-*
    2) Taak :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naxiii <3 !!
    A no i jak byś mogła Marco i Fran <3
    <3 ^ ^

    OdpowiedzUsuń