Muzyczka!

czwartek, 4 lipca 2013

Rozdział 1 "Zauroczenie"

Naty 

Gdy już tak stałam i śmiałam się sama do siebie to wypadało by podejść do nich i o czymś pogadać. Jednak że zauważyłam jak Ludmiła szła w moją stronę to nie chciałam aby zrobiła mi aferę i odeszłam stamtąd. Poszłam od razu do Studia na pierwsze zajęcia, które mieliśmy z Angie. 

Ludmiła

Taa... pogodziłam się z Natalią. Ale to tylko z moich dobrych chęci. Tak na prawdę to chcę się tylko dzięki niej wprosić do jej znajomych i narobić im zaufania następnie troszkę namieszać w ich życiu. Ohh! Zauważyłam Tomas'a....więc do niego podeszłam i razem poszliśmy na zajęcia. 

******************************

~Podczas zajęć z Angie~

Francesca

To było trochę dziwaczne, Natalia z Maxi'm patrzą na siebie od 5 minut a nawet nie podejdą do siebie by pogadać. Chciałam jakoś ich zeswatać. Ale Cami powiedziała że to nie miałoby sensu. Nie mogłam już patrzeć na nich.. więc podeszłam do Naty. 
Fran - Cześć, coś się stało? 
Nata - Nie, a czemu pytasz? = odpowiedziałam pytaniem. 
Fran - Bo gapisz się na Maxi'ego od jakiś 5 minut. 
Nata -  Wydaję ci się, patrzyłam się na Ludmiłę, która śmieję się z żartu Tomas'a. 

Do sali wchodzi zestresowana Angie

Violetta 

Rozmawiałam z Leon'em o udziału w programie U-Mix. Chciałam wziąść się zgłośić, ale boję się tego że tato zobaczy mnie w telewizji lub internecie. Ale po rozmownie z Leon'em zrozumiałam że chcę spełniać swoje marzenia i się nie poddam. Poza tym nie chcę aby Ludmiła już mówiła na mnie że jestem tchórzem, bo to nie była prawda. Aww! Zamyśliłam się a potem patrzyłam na Angie. Była w takim stanie jakby się czegoś bała, musiałam wiedzieć o co chodzi. 

Maxi

Francesca uświadomiła mi że gorzej jest uciekać od swoich uczuć. Dlatego chciałem porozmawiać z Natalią. A że spotkałem ją na ławce w parku chciałem podejść i pogadać o nas, co z nami będzie. Ale chciałem jej coś dać aby poczuła się że jest dla mnie kimś ważnym więc zerwałem najbliższe kwiatki. Podszedłem i siadłem obok niej. Akurat w tym momencie skończyła śpiewać piosenkę. 

Maxi ~ Cześć Natalia, mogę zająć ci chwilkę?
Nata ~ Coś się stało? Co tu robisz? 
Maxi ~ Na prawdę nie wiesz? = uśmiechnął się do niej.
Nata ~ Jeśli trzymasz kwiatki w ręku, to pewnie przyszedłeś zbierać je? 
Maxi ~ Haha = zaśmiał się. Chciałem ci je wręczyć i pogadać.
Nata ~ Przepraszam Maxi, muszę iść. Spóźnie się na zajęcia. =powiedziała i odbiegła. 

*************************
Nie wiem jak to się stało, ale usunął mi się poprzedni post. (był to rozdział 1) 
Nie rozumiem tego... o.O

12 komentarzy:

  1. Rozdział super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie :)
    Masz szalony adres: 123q3211.blogspot.com/ <3 :D
    NaxiiiiiI!!!
    Czekam na next!
    Carmen E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaaajne ja normalnie kocham NAXI <3
    Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! :)
    NAXI! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naxi, Naxi, Naxi, Naxi !!
    Mam ostrą fazę na NAXI !!!
    Szkoda, że już nie będzie go w drugiej serii, tylko będzie Caxi :(
    Ale rozdział super !!
    A adres bloga masz niezwykle oryginalny.
    Co on oznacza ??
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: maxi-nati.blogspot.com
    Buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie! Z tego co wiem, to w drugim sezonie nie będzie Caxi. On ja tylko pocałuje i to wszystko. Przeszukałam różne informacje na ich temat i pisało na jednym z blogów że Maxi pocałuje Cami, ale jego uczucia będą silniejsze do Naty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże by to była prawda, boże by to była prawda, boże by to była prawda !!!!!!!!!!
      A jakbyś mogła to podaj mi adres na tamtego bloga.
      Całuję ; 33

      Usuń
  7. Czekam na kolejny post i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu.
    Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Acocieto....7 lipca 2013 15:05

    super <333
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajefajny rozdział czekam na nect :33
    Ps. Zapraszam na mojego bloga o Naxi ; http://violetta-naxi-opowiadania.blogspot.com/2013/07/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń