Muzyczka!

wtorek, 2 lipca 2013

Prolog


Violetta
"Zawsze chciałam być szczęśliwa, cieszyć się każdą chwilą spędzoną poza domem. Uwolnić się od nadopiekuńczego ojca, który dotychczas trzymał mnie w klatce. Z dala od wszystkich ludzi. Ale kiedy dostałam się do Studia, wszystko się zmieniło. Teraz już sama nie wiem co czuję. Kocham dwóch chłopaków jednakowo. Tomas...kiedy przy mnie jest to jest źle, ale kiedy go nie ma to też jest źle. Natomiast Leon, był zawsze przy mnie, nie patrząc na moje humory. Wspierał, troszczył i opiekował się mną. Poza tym przez Tomasa ciągle tylko kłócę się z Ludmiłą i ona nigdy nie daje mi spokoju. A Leon... nie chcę go więcej ranić, zależy mi na nim. Kocham go bardzo, bardzo mocno"

Natalia (Naty)
"Ciągle tylko jestem gdzieś ciągana przez Ludmiłę. Mam już tego dosyć. Chciałam się odprężyć i pójść na miasto przejść się samotnie. Nie wiem dlaczego, ale ciągle miałam takie nawyki że musiałam się rozglądać czy przypadkiem jej gdzieś nie ma. Nie kiedy na prawdę mam jej dosyć... Ostatnio, gdy się z nią pokóciłam, wspierał mnie Maxi, którego kiedyś gnębiłam. Żałowałam tego. Gdy szłam chodnikiem do Studio zauważyłam siedzącego Maxiego na ławce. Na kolanach trzymał laptopa, a obok z prawej strony siedziała Camila, a z lewej Francesca. Od razu kiedy ich zobaczyłam miałam uśmiech na twarzy. Śmiałam się sama do siebie"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam wszystkich!. Założyłam nowego bloga, także opartego na serialu "Violetta". Po prostu będą się tu dziać inne rzeczy. Mam kilka rzeczy, które chciałam wam wyjaśnić. 1- Jestem fanką pary Tomas & Violetta ale nie koniecznie będą w moim opowiadaniu parą. 2- Uwielbiam parę Maxi & Naty = Naxi. 3- Chciałam się grzecznie przywitać. Witam was serdecznie, gorąco na moim nowym blogu. Piszcie komentarze ze swoją opinią, dodawajcie się do obserwatorów. ;) 

Pozdrawiam wszystkich, rozdział za niedługo.
Agnieszka. 







11 komentarzy:

  1. Fajny, fajny... zapowiada się na prawdę fajnie. Tylko szkoda że tak późno go dodałaś, jestem 24 godzina xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, tak jakoś wyszło. Ale jednak ktoś komentuje. ;)
      Mam nadzieję że rozdział 1 również się Tobie spodoba.
      Zapraszam, również na mego drugiego bloga. ;D

      Usuń
  2. rozdział bombastyczny czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział zarąbisty! Z zaciekawieniem czekam na next!
    Będzie Naxi ? ^^ <333333333333


    Buziaki...

    Aga:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie osoba która ubustwia te same pary co ja! Prolog ekstra! Czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo ♥♥♥
      oni są dla siebie stworzeni ♥♥

      Usuń
  5. Świetnie! Czekam na 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na reszcie jakaś zmiana. Na wielu blogach z opowiadaniem o tym serialu, Leon jest taki wspaniały, a Tomas to zazwyczaj psychol, który chce wszystkich pozabijać. xD
    Liczę na Naxi! <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej ni znalazłam czegoś dla siebie...
    Wielka szkoda bo widać, że fajnie piszesz.
    Ja jestem wielką fanką Leonetty i Caxi
    Nie cierpię Tomasa oraz Nati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nommm i tu muszę powiedzieć, że ja też, bo poprostu nienawidze Thomasa. Ten jego pryszczol mnie dobija. Bez obrazy :>

      Usuń
  8. Fajnie się zapowiada. :))
    Czekam na pierwszy rozdział. ^^
    Zapraszam do mnie:
    angie-my-diary.blogspot.com

    PS. Ja wolę Naxi :P

    OdpowiedzUsuń